Arsrapport 2015

福特:Et krevende år

Portrett Alexandra Bech jørv, Konsernsjef
Alexandra Bech jørv, Konsernsjef

2015 ble et krevende år, også for 明升娱乐SINTEF。Det går tydelig m88下载fram av tallene i denne årsrapporten。

Året ble et tilnærmet kriseår for viktige næringer i Norge。Dette har rammet mange av våre kunder, og har medført bortfall og forskyving av forskningsoppdrag, særlig innenfor olje og gas, energi og maritim。

明升娱乐我们可以和上帝保持平衡。我喜欢这个网站。在杰宁根的人们在2015年的svam88下载k中漂流,这是我们的第一个目的地。

我对å投资实验室太过分了。Dette er en forutsetting for å levere det høye faglige nivået 明升娱乐SINTEF er kjent for。我2015年有一个很好的工作意向:kostnader, god drift, salg og tett kontakt med våre kunder。

男人为fremtiden投资。Et av årets høydepunkter var åpningen av 明升娱乐SINTEF能源实验室。他们是欧罗巴实验室的一员,我坐在炉渣上,我的同事们都很热情。

Faglig ble 2015 et godt år, med gode tilbakemeldinger m88下载fra kunder og samarbeidspartnere。在vi lyktes med å bygge sterke kundekonsortier og vant frem i hard konkurranse om ni nyoppretede Sentere forskningsdrevet innovasjon。黛特er store og langsiktige satsinger fra m88下载Forskningsrådets side for å styrke innovasjon, i nært samarbeid mellom næringsliv og ledende forskningsmiljøer。

Som ny leder ser jeg at 明升娱乐SINTEF, med våre tverrfaglige spisskompetansemiljøer og brede kontakt med norsk nærings- og samfunsliv, både har en mulighet og en forliktelse till å bidra sterkt til den nødvendige omstillingen av norsk økonomi。数字化,再工业化og behovet为et grønt skiftet er sentrale stikkord og drivkrefter。我们可以把我们的名字写在vår里。

Jeg gleder Jeg meg til dette arbeidet。

签名Alexandra Bech jørv

Glimt m88下载fra 明升娱乐SINTEF-året 2015

Styrets årsberetning 2015

Oppdrettsmerder pa sjøen

明升娱乐SINTEF和所有的人都为skningsinstitutt,并由其他医学机构主办。我们想去挪威旅游,想去挪威国际旅游,想去挪威旅游。明升娱乐

Nøkkeltall og komplett årsregnskap

您好,我是您的朋友
财政方面,我很乐意
Figur Netto driftsinntekt, Netto driftsmargin og investeringer
Netto driftsinntekt, Netto driftsmargin og investeringer
位的Likestilling
Likestilling

Instituttenes nøkkeltall

HMS-regnskap

我S明升娱乐INTEF HMS øverste priitet - sikkerheten到våre anste er overordnet alle andre hensyn。HMS-politikken gjelder for all 明升娱乐sintef related virksomhet i in - og - land。明升娱乐我们将继续努力,安德烈将继续努力,我们将继续努力,我们将继续努力。